Bende tüp bebekle hamileyim ikizlerimizi bekliyoruz 9 haftalik 5+5 de hafif kanama oldu 7 haftada çok yoğun oldu düştü sandım ama çok şükür iyiler hala kahverengi lekelenmelerim var doktorum kahverengiden korkma dedi ama hiç bir iş yapmiyorum yemek te yapmıyorum dinleniyorum kaşık ağrılarım bitti çok şükür ilk zamanlar oluyodu progestan alıyorum ağızdan sabah akşam lutinus fitil alıyorum ve oksapar folik asit 12.haftaua kadar devam edicez oksapari da bir sorun olmazsa doğuma kadar dedi doktorum