Kızlar karnım okadar sert oluyoki yürüyemiyorum asla sırtım ağrıyo ve okadar gaz varki içimde anlatamam size dün nst ye bağladım herşey yolunda ama karnım sert yemek yiyemiyorum su içemiyorum iyice nefes alamaz oluyorum kontrolüm haftaya sizce neden ?????