Nimetkayseri1438 32 haftalik olduk kızlar hatta ² gun sonra 33 hafta olacak ³ gündür bi goguslerde sizlama var özellikle sol tarafta bu haftalarda olupda aynı şeyleri yaşayan var mı. Bana süt oluşumu için erken gibi geldi de .
Busra_05 Nimetkayseri1438 bende 30 haftaya girdim aynı şekilde arada bende de oluyor yanma ile birlikte sızlama acaba süt olduğu için midir ki bana da erken geldi bende bekleyin burda ☺️
nilsmomy Nimetkayseri1438 25 ten beri yaşıyorum hemde aşırı bir şekilde doktorum normal olduğunu söyledi süt kanalları genişliyor demişti 🤗
beyzzsenturkk Busra_05 bende de oluyor maalesef 30+2 olduk cok canım yanıyor sizce süt olsa göğüs sertlesmez mi
Nimetkayseri1438 Busra_05 bende bi fikir alayim diye açtım 😀kelin merhemi olsa başına sürermiş benden başka varmi niye oluyor diye merak ettim 2 tane daha gebelik geçirdim ama onlarda boylw bisey olmamıştı
Busra_05 beyzzsenturkk valla hiç bir fikrim yok canım benim de çok sert değil göğüslerim ve herhangi bir süt yada sıvı akması da yok anlamadım bende
Busra_05 Nimetkayseri1438 fikir verecek kimsede yok bize bir bizim başımıza gelmiş galiba canım doktor randevum da yakın degilki sorayım senin randevun yakınsa sen sor bizi de bilgilendir 😂😂
Nimetkayseri1438 Busra_05 ayın 22 sinde 🙈 Dr a sıra bulabileydim çoktan soracaktım ama öğrenirsem mutlaka soylerim
Nimetkayseri1438 Busra_05 😃 gittim geldim Dr a Dr süt kanalları hazırlık yapıyordur dedi sıkma göğüslerini dedi bide evde sutyen takmadan durmami veya bez sutyenlerden takmamı söyledi goguslerde büyüme başladığı için normal sutyenlerde sıkmaya baslar ondan da olur dedi
Nimetkayseri1438 nilsmomy o haftalarda dokunuldugunda da sızlıyordu benim ama şimdi bi sızlıyor az bi sertlik oluşmaya başlıyor bende
nilsmomy Nimetkayseri1438 Benimde taş gibi sert, birde durup durup sızlıyor birden bire. Zaten asla dokumamıyorum. 36 haftalığım süt dolmuştur diye düşünüyorum artık. Bi doğurup emzirsem rahatlayacağım gibi😂
Nimetkayseri1438 nilsmomy 😄😄😄😄 bende sanki doğurmuşum disari çıkmışım cocuj acıktığım sızlıyormus fikri gelmiyor değil aklima
aasenaktas 2-3 kez başıma geldi deri kuruluğundan oldu sanırım göğüs ucum fena sızlıyordu daha çok nemlendirmeye başladım şuan yaşamıyorum çok şükür
aasenaktas Nimetkayseri1438 benim göğüs ucumdan tüm göğsüme ağrı ve sızı olmuştu yanlış anladım sizi o zaman