35+1 deyim ama doğuma stres olyo bazen ya çok heyecanlanirsam falan olyo sıkıntı gelyo geciyo gerilyorum sezeryan olucam sakin kalabilmem icin ne yapmam lazım damar yolunda bile ates basiyor bazen sonra geciyo bilmiyorum hamilelik psikolojiside var iste boyle duygular karma karışık doğuma kaç gününüz var nasil gidiyor sizin