Sila66 Ben grip olduğumda doktorumla görüşmüştüm grip bebeğe zarar vermez dedi öksürükte dahil. Doktorunla görüşmeden ilaç kullanma bana Parol minoset içilebilir dedi ama yine de içmemiştim. Zencefil bal limon çayı tükettim abartmıcak şekilde. Portakal mandalina ye bol bol. 1 haftada falan toparladım çok şükür. He bir de limonlu ılık su yapıp ayaklarını bekletiyorsun yarım saat kadar ayaklarını kurula vicks sür iki kat çorap giy yat terle biraz o da iyi geldi.