susambebeginannesii Kızlar şuan 5+5 haftalığım doktorum folik asit başladı 4 gün önce ve şu iki üç gündür sürekli derin nefes alma ihtiyacı hissediyorum nefesim daralıyor gibi baktım alerji kısmında nefes darlığı yazıyor acaba beim gibi olan var mı
Daisy0000 susambebeginannesii Ben regenesis max kullanıyorum öyle bir sorun yaşamadım, farklı bir markaya mı geçseniz acaba
susambebeginannesii busragundogan3437 doktora ayın 28 inde gideceğim o zamana kadar kullansam mı yoksa bıraksam mı bilemedim
busragundogan3437 susambebeginannesii bigun kullanma baktin gerçekten yan etki yapan sana o ozaman kullanmayı birak