Bende ilk iki gebeliğimde düşük yaptım.
Daha sonra zaten üniversite hastanesinde çalışıyodum hematoloji bölümünde CVD paneli testi yaptırdım. Kadın hastalıkları bölümü de isteye biliyo aynı testi.
15 gün içinde çıktı. Şuan yine hamileyim. Günlük kan sulandırıcı iğne , progestan, ve haftalık bi iğne daha vuruluyorum. Süzgeçe döndüm desem yeridir 😀 çok şükür önceki 2 gebeliğime nazaran daha çok ilerledik ve çok şükür sorunsuz gidiyo. Korkmana gerek yok . Çözümü olan bişey sonuçta. Allah dert verip derman aratmasın. Sizede geçmiş olsun