purplemallow28 insüline başladım . 32 haftalığz 1 aydır takıp ediyor doktorum . Ölçüyrm kendisi bakıyr sonuçlara. Çok dikkat etmek gerekiyor . 140 ı geçerse kadın doğm doktoru 37. Haftada da alabirim dedi bebek için çok riskliymiş. Gebelikde 120 isteniyor tok karnına . Yediklerime dkkat ediyorum . Şekerden hamurlu yiyecekler ekmek mkarna kızartmalardan uzak duruyorm . Özellikle ekmek ve patates kızartması direk yükseltiyor