Bio-oil almıştım ben ve badem yağı sürüyorum güzel nemlendiriyor. Onun dışında egzama olduğu İçin şu sıralar ayrı bi kuruluk olunca doktoruma dün sordum kontrolde çatlak kremi kullanabilirsin dedi, Lierac, Mustela ve bepantol önerdi size de öneri olsun 🤗