Pentagramm Merhaba kızlar 18 haftalık hamileyim. Şu son 3 4 gündür acayip kaşıntım ve cildimde kuruluk var. Böyle bir durum yaşayan var mı?
Daffyy Pentagramm gebelik kolestazı falan olmasın kendi doktorunuzdan tahlil yapmasını isteyin bence. Birde cildi bol nemlendirin. Bazen gerildikçe kaşınıyor
Derin2022 Merhaba aynı şeyi bende yaşıyorum cıldırmak üzereyim uyuz mı oldum dedim hatta 2 kere cildiyeye gittin bir cozum bulamadılar