Kızlar biliyorsunuz ki 55 gün oldu ikizlerim küvezde suan 2 gündür hastanede kalıyorum onları beslemek için 2 saatte bir emzirmeye gidiyorum ikisini de emme refleksleri cok şükür iyi biberon da alıyorlar oğlum 2385 gram kızım 2100 gram yarın doktor gelince insallah servise çıkartır sonrada taburcu eder diye ümid ediyorum lütfen dua edin bana ve bebeklerime sizi seviyorum ❤️🙏