Ksksks 6 haftalık hamileyim kalp atisini duyamadik ama ultrason görüntüsü bu şekildeydi her iki kese de görünüyor dimi kızlar https://imgyukle.com/i/JSVGiy
1erkekkannesiiii Ksksks kese oluşmuş sadece canım da iki kese dediğin için soruyorum ikiz gebelik mi?
Lilyumfokimum Ben sanki tek kese gördüm içindeki embriyo değilse yolk kesesidir bebek olduğuna işaret ediyor diye biliyorum inşallah sağlıkla kalp atışını duymak da nasip olsun canım.
1erkekkannesiiii Ksksks anladım canım 2-3 hafta sonra netleşir kalbini de duyarsın 🫶 Allah bağışlasın