Herkese merhabalar. 31+2 olduk artık. Dün alışverişe falan gittik normalden daha hareketli bi gündü. Eve geldiğimde kasıklarıma inanılmaz bi sancı girdi. Yarım saatte bazen 15 dakika civarında gelip gelip gitti. Gece de aynı şekilde devam etti. Şimdide eğilirsem veya ayağa kalkarsam devam ediyor. Sizce normal mi yaşayan bilen varsa yardımcı olabilir mi?