Kızlar selam,küçük tuvaletim geliyo wc ye gidiyrm ama mesaneyi tam boşaltamıyorum,kesik kesik yapıyorum ama tam boşalmadığını anlyrm,bu hafta artık dışarı çıkmaya korkar oldum,dışarı çkyrm dışardada sızıyo çamaşırıma tam boşaltamayınca,her dkka olan bişey değil.hareket ettikçe .sizdede aynı durum oluyomu?