Angelmom_ Hekimim aradı gün verdi 21. Haftada cagiriyor tetenoz aşısı için, herhangi bir sakıncası veya risk olusturabilcek bir durum var mi sizler oldunuz mu, bebegi etkiler mi?
_almirasmom Angelmom_ ben 23. Haftadayım doktorum asıyla ılgılı bısı demedı bana daha pazartesi gıttımde bende soracagım
Angel276250 Angelmom_ ben de 17. Haftadayım sağlık ocağı 20+0 da yapılıyor 20. Haftanda gel dedi bana
Zeynep_61_70 Angelmom_ bende oldum çok şükür de sıkıntı sorun yaşamadım olmuycakdim ama hayati önem o olduğunu öğrendiğim an direk oldum hiç bir zararı yok korkmayin
aogoya Angelmom_ bende 2 dozumu oldum hiç bir sorunu yok tabi Allah korusun doğumda iyi sterilize edilmeyen bişey varsa en azından mikrop kapmanı korur falan dediler bayağı kişiye sorarak gittim ve yaptırdım her iki dozu