DemiranneMerve Ağzıma sürekli kaynar kaynar su gibi hava geliyor neredeyse istifra edecek dereceye sokuyor. Önceden de vardi ama şu an asla geçmiyor. 40+3 teyim. Rennie kullan dedi. Bi ara cok kullanmıştım zaten. Bunun icin bi çözümünüz var mı?