FtmnrTry Canım benim de kanama alanım var kesenin aşağısında, pruluton iğne progestan fitil günde 3 kez, ve estrofem diye bir ilaç var onu kullanıyorum, 2 hafta önce kanama yaşadım ve son 2 haftadır kahverengi geliyor bazen, en son bugün göründüm doktoruma, kese büyüdükçe subkoryonik kanama dediği alan küçülüyor dedi, ben de senin gibi hep endişeliyim, rabbim sağlıkla kucağımıza aldığımız günleri göstersin