Kızlar bişy sorucam 18+5 im bugün sabh makineyi yerleştirirken çokta yüksek değil ayağımı kaldırınca rahat koyabiliyorum tencere koydum sanki karnımda bir ağrı oldu öyle hissettim korktum ayaklarım havada yattım ama sizce birşey olmuş mudur merk ediyorum bebek hareket ediyor hissediyorum