Elenor17 Bugün doktor randevum vardı.9 gün önce keseyi ve bebişi görmüştük çok şükür bugün 7.haftamda minik bezelyemin kalp atışlarını duyduk🤩 işte simdi hamile oldugumu gercekten hissetmeye başladım
femme Elenor17 ayy darısı bana :) keseyı daha bugun gorduk :) kalp atışlarııda duyarız ınsallah hayırlısı ıle :)
BBUSED Elenor17 merhaba bende sizinle aynı haftadayım pazartesi gideceğim bebeğimin kalbi için,doktorunuz size de dinletti mi sesini?🌹❤️
Elenor17 BBUSED evet dinletti çok güzel bir duygu inşallah siz de duyarsınız bebişinizin kalp sesini☺️