Kızlar ultrason ölçümüne göre 36+1 haftalık hamileyim günde üç defa Alfamed kullanıyorum dünden beri tansiyonum 16/9 arada düşüyor ama baş ağrısı var hastaneye gittim haftaya 37 iken sezeryana gün verdiler bebekte veya bende risk oluşturuyor diye bu kararı perinatoloji uzmanı verdi . En son ölçüm 11/6 idi . Şimdi yine baş ağrısı oldu 16/9 ölçtüm bu durumu yaşayan var mı bebeğin kilosu gelişimi yerinde dedi doktor sezeryan öncesi ciğer gelişimi için iğne yapacaklarmış. 2800 Gr bebek 23 kasıma yatış verdi