Kızlar 2 aydır kontrollerde bebek yüzünü kapatıyor hatta biraz bekleyıp tekrar bakmak ıcın gırıyoruz yıne kapalı cok ufrasıyor doktor ama gostermıyor yanı böyle basına gelen var mı nasıl açar yuzunu☺️ yarın doktor tekrar cagırdı gelın bakalm tekrar dıye