EbruBaFilizfidan Ftmkya fatma hanım banada bakar mısınız ben 10.03.1988eşim 02.05.1980 son regl tarihim 04.10.2017
tugcebrk Ftmkya merhaba şu kan yenilenme olayını bi türlü yapamadım ben rıca etsem bana da yapar mısınız cok merak Ediyorım 🙂)
Nihlem Bugün benimde randevum var 13+3 inşallah gösterir 2.bebeğim ilki kız bunu da erkek istiyoruz ama hayırlısı sağlıklı olsunda 🙂
Hilal1206 12 haftalıkken %70 kız ama henüz erken kimseye syleme dedi doktor perşembe randevum var 18+2 oluyorum inş kesin belli olur cinsiyeti
Seymavrl Ftmkya Fatma hanım yazdığınız yazı çok dikkatimi çekti fakat anlayamadım rica etsem benimkine de bakarmısınız? Benim doğum tarihim 1999 eşimin 1993 son adet tarihimde 08.01.2018
MasalAlparslanMom Babyseymen özelde 13+2 da kız dedi. 10 gün sonra muayne tarihim geçmeden yine gidip sordum pipisi falan Çıkmadı dimi kız demiştiniz diye 😂 yine kız bebek olarak çıktım ordan. 20.haftada devlet hastanesi detaylı ultrasonda kız bebek dedi .devlette 20 haftadan önce söylemiyorlar zaten
Arzhzr Ftmkya ya banada bakarmısınız şu cinsiyete hiç birşey anlamadım .. benim doğum tarihim 28.08.1994 eşimin 08.02.1993 Son regl tarihim 04.09.2018