Kullanici111 Kizlar normal dogumda asil acı verici olan açılmaya kadar geçen suremi yoksa bebegin içinden çıkış anımı
Drysmsn Kullanici111 açılmaya kadar olan süreç en kötüsü de ağrı sancı olmadan su gelmesi Bebek çıkarken bısey hıssetmıyorsun zaten yeterki çıksın dıye beklıyor ınsan
sliya30 Kullanici111 sancı çok kötü ama Allah kuvvet veriyor doğum anı çok kolay RABBİM hepimize kolay doğum nasip etsin candan can çıkıyor RABBİM sabır dayanma gücü versin 🤲
Benimennembirmelek Drysmsn ya ben 39+0 oldum ve hiç sancım yok bebeğim aşağı inmiş onu hissediyorum kasıklarımda baskıyı hissediyorum ama sancı ağrı yok