Cinarrgamze ben riskli gebelik yaşadım daha önce düşüğüm olduğu için haftada 1 kontrolüm vardı doktorum 3 aya kadar demişti. Şimdi psikolojik olarak haftada 1 görmesem içim rahat etmiyor. 23.haftadayız şu an hareketini hissetmediğimde çıkıp gidiyorum. Halbuki kudret dahibi değilsin ceydacım
Mervecenik sertleşme dediğim karnım büyüdüğü için artık gerildiğinden dolayı sert :) bacak şu an daha uygun olacak yumuşaklıktan dolayı. Doktorum ve hemşire ovalanmaması gerektiğini söylemişti. Bir başka doktorda morarıklığımı görür görmez enox mu demişti genel olarak enox tepkileri yakma ve morarmalıymış. Farklı Tecrübelerle sabit oluyor tabi, teşekkür ederim bilgilendirmeniz için🙏🏻