Bsrolcy95 qnsmLk zahmet olacak ama ayrintili ultrason yaptırdıysaniz her ikiside orada yazıyor. Ikiside birebir aynı da. Acaba herkesin öyle mi diye merak ettim
qnsmLk Bsrolcy95 ben detaylıyı devlet has. yaptırdım orda da yazmıyor standart ölçümler yazıyor normal muayene gibi
Bsrolcy95 Kumral Flyderndkk gerilik çıktı da.. merak ediyorum daha önce böyle bi şey yoktu. Dün öğrendim.. ölçüm yapan doktorla mi alakalı, acaba çok mu fark var diye merak ediyorum işte:(
qnsmLk Bsrolcy95 bu arada ben ölçü verdim ama benim önde gidiyor 2 haftaya yakın ben uzunum bebeklerimde uzun çıkıyor
Bsrolcy95 Udu benim de. Ama bu ölçüye gerilik dediler. Size böyle bi şey söylendi mi? Haftası ile uyumlu mu?