Dilaulgen bende femara kullandım, sonra Ovitrelle çatlatma iğnesi kullandım. Adete 1-2 gün kala yaptım test negatif. Bugün adet günüm daha olmadım ama olurum büyük ihtimalle en geç yarın herhalde. Doktor 14-15. Gün Gebelik yoksa adet olursun demişti. Hayırlısı olsun hakkımızda olsa illa ki bi çizgi çıkıyor ya belli belirsiz de olsa