Ece1990 Geçen hafta kontrolde göbek kordonunu biraz kalın gördüğünü söyledi doktor.anomali deniyormus.2 haftaya kordonun içine girmesi lazım dedi yüzde 90 giriyormuş.ama içeri girmese nasıl oluyor hiç bilmiyorum 🙄
Ttgce Ece1990 9+3 bnmde bugün kordunu kalın gibi dedi ama içine girmesi gerekiyor falan gibi bişey demedi
Ece1990 Bugün gittim kontrole 12+2 bı sıkıntı yok dedi o kısmı bağırsak kısmı içeri yerleşmiş zaten.hamdolsun önemli birşey değil