Selam guzel annelerim ve anne adaylarim..
Ben son 6 ayda 2 kez dusuk yaptim ve ikinci dusugum 1bucuk ay once oldu. Daha yeni kanamam bitti ve tekrar hamile kalmak istiorum insaAllah Rabbim nasip ederse..
Sizden ricam benim icin dua edermisiniz hayirli saglikli bebegim olsun diye😔😔 cok istiorum hergun yalvariorum tekrak nasip etsin guzel Allahim diye.. Lutfen dua edermisiniz benim icin😔🌹
Simdiden dua edenlerden Allahim bin kez razi olsun. Bebek dileyen herkese nasip olsun hamile olan kardeslerimde hayirla saglikla kucagina alsin insaAllah🤲🌹♥️
Sevgiler Ebru