SerraveAnnesii Seymaben Ben kullanmadım ama görümcem, arkadaşım falan kullandı memnun kaldılar bence az alıp deneyin iyi diyorlar. Ben sleepy kullanıyorum 8 aydır memnunum
baby3_ Seymaben ben hiç memnun kalmadım ikizlerimde kullandım hiç güzel değil. Molfix daha iyi. Canbebe kullanıyorum ben çoooook memnunum.
Minigim38 Seymaben 24 günlük olduk ben cok memnunum 3 4 numarasını da stok yaptım eğer sonradan pişik yaparsa satarım 🤭ben bimin bezinden de cok memnun kaldım
Seymaben SerraveAnnesii bende 7 buçuk aydır Molfix kullanıyordum gayet memnunum son aldığım paket pişik yapmaya başladı anlam veremedim🤭 teşekkür ederim
Seymaben baby3_ Molfix çok iyi geliyordu ama anlam vermedim son aldığım bez pişik yapmaya başladı 7 ay kullandım böyle bı sorun yoktu can bebede bı sefer kullandım ama etrafımdaki zincir marketlerde yok malesef 🤔
serdemgunes Seymaben bende şimdiden almayı düşünüyordum ama ablama sordum yiğenim de cok fazla pişik yaptı şuan herkes sleepy öneriyor