Gizem_1635 benim gebeliklermde hep yuksek tansiyonla devam etti tuzu komple bırakin ve tansiyon bas agrisiyla geeln birsey tepenizde bir agri hissetignzde ve ensenize vuruyorsa tansiyondr benim alet vardi olcuyordum hep limonlu su iyi geliyor birde ayaklarnizi yuksette tutarak uzanin, benim yuksek oldugu icin hemn kan sulandrci basladilar 24 haftadan snra ilac kullanabilecegim soylendi, 31 haftalik oldum tansiyon ilaci yazildi ama cok sukur hic gerek duymadm kullnmaya cunku tuzu komple biraktm stres yapmamaya calistim tansiyon cok kotu allah korusun bebk ölümüne sebebiyet,gebelik zehirlenmesi de oluyor dikkat edin cok yuksek oldugunda mutlaka gidin eger aletiniz yoksa tansiyonunuz yukseldgnde nasl belirtiler oldugunu takip edin o durumu yasayinca bilinki tansiyondr. Cok gecmis olsn