Bioo Kizlar acil bakarmisiniz ben 4 gün oldu gebeligimi öğreneli peki doktora ne zaman gitmeliyim bilgi verirmisiniz
2prensesannesiiii Bioo gecikmemin 6. Günü kese görmüştüm sadece bebeğide görmeyi istersen eğer 6. Haftayı bekle canım🥰🙏🏻
135798272 Bioo canım gitmelisin bence bazen kese oluyor bebek olmuyor boş gebelik oluyor beta değerini ölçtür
ecemhurmetli Keseyi görmek için 1 hafta sonra gidebilirsib kalp atışı yaklaşık 2 hafta sonra duyulur kuzum benim öyle olmuştu bence en az 2 hafta beklemelisin hem net bir sonuç alırsın
Bioo ecemhurmetli yani bişey olmaz dimi geç gitsem canım ilk defa gebelik hicbirsey bilmiyorum kusura bakma🙏
Bioo gulsumd1 canım kaç haftalık olduğunu bilmiyorum ki bide catlatma ignesiyle gebe kaldım son adet başlangıcını mi baza almam lazim
gulsumd1 Bioo yani son adet tarihine bakılıyor ama çatlatma iğnesi nedir nasıl hesaplanır bu konu hakkında bir bilgim yok:(
Bioo 2prensesannesiiii çok teşekkür ederim canım hani bilmiyorum ne zman gitmeliyi doktor bişey dermi diye o yüzden sordum çok sağolun🙏😘
2prensesannesiiii Bioo rica ederim canım hayırlı olsun sağlıcakla kucağına almak nasip olsun inşallah tebrik ederim 🙏🏻 🥰
Bioo gulsumd1 anladım canım yumurta çatlatma iğnesi tedavisi ile oldum bende tam olarak bilmiyorum nasıl hesaplanacagini yinede çok sağol 🙏😘
Burcakb Beta HCG değeri 1000′in üzerine çıkması gerekiyor demişti benim doktorum keseyi görmek için. Bu değerle takip edebilirsiniz.
Burcakb Bioo ben idrarda çıktıktan sonra 3-4 gün aralıklarla beta vermiştim o şekilde takip etmişti doktor. gitmeden önce telefon ile iletişim kurarsan sağlıklı yönlendirirler :)
Bioo 2prensesannesiiii 2prensesannesiiii çok tesekkur ederim canım amin inşallah hepimizin inşallah😘🙏
2prensesannesiiii 135798272 canım erken gitse zaten bebek görünmicek ki sadece kese oluşmuş olacak 7 8 haftalarda görünmezse boş gebelikten şüphelenilir 🙏🏻Bazen geç döllenmede olabiliyor allah herkese sağlıklısından nasip etsin