Paramedik16 asli_88 kişiden kişiye değişir o canım benim 7.gün idrarda pozitifti tabi ikizmiş belki onunda etkisi vardır aynı gün betam 189 du kesin sonuç için bence bi kan testi vermelisin
Melekg asli_88 14.gün verdim ilk idrar yaptım çıkmayınca kanda vermek istemedim hiç ümidim yoktu eşimin zoruyla verdim meğer hamileymişim 3.gün ebriyosuydu benimki hatta keseyi bile gördükten sonra yine idrar yaptım hevesliydim o bile çok silikti
ElifTugce Melekg canım idrarda çıkmadığında göğüslerin falan şiş miydi belirti olarak ? Yoksa inmiş miydi
Melekg ElifTugce 2.gebeliğim şuan ikiside tüp bebek benim belirtilerim aşırı akıntı karnımda sızı kramp adet olacakmışım gibi oldu göğüs hassasiyeti de oluyor evet