Yasemincee26 Pazartesi öğleden sonra kan verdiğimde 1440 çıktı. Perşembe yani bugün sabah 8 de kan verdim 3300 çıktı. Sizce artış nasıl. Biraz lekelenme var ilk günden beri ilaç kullanıyorum. Bu geğerle kese görünğr mü yarın doktoruma gidcem