Beyazeller Benim canım kaç gündür kalburabastı çekiyor amaa hiçbir yerde bulamadım 😞Daha fazla çekerse kendim yapcam artık 😏
Prenses34_annesi Beyazeller valla herşeyi çekiyor 😂 dün mesela noodle çekti canım ama bebeğimin sağlığı için yemedim evde akşam çiğköfte yogurduk ve ondan yedim yani kısacası ne olursa yerim iştah o derece açık 27+5 den selamlar 🥳😂
Alimenur Beyazeller ay benim sürekli tatlı türü istiyo Dün şu popkeklerden çekmişti bugünde beze çekti canım evde yumurtada olmayınca yapamadım eşime söyledim akşam pastanede bulabilirse alcak
Beyazeller kahvesever__ Hiç enerjim yok ☹️Yemeği bile zor yapıyorum . Bi de midem aşırı bulanıyor hiçbir şey yemek istemiyorum yediğimi de bazen çıkarıyorum 😩ilk başlarda böyle değildi sevinmiştim
Beyazeller Prenses34_annesi ilk zamanlar nasıldı peki ? Benim hep midem bulanıyor canım bişey cekmiyor zorla yiyorum
Prenses34_annesi Beyazeller ilk zamanlar öyle tabikide ilk 3 ay bir böyle iştahsız bir şey oluyorsun zamanla açılıyordu bulantilar azaldıkça 🥰
Beyazeller Alimenur Bende hem ekşi yiyorum hem tatlı ama hala canım cekiyor yapamıyorum da halsizlik mide bulantısı 🥹
Alimenur Beyazeller o bende de oluyodu biliyomusun Şükürler olsun atlattım o günleri Canım bişey çekiyordu açtım ama bişey yiyemiyodum Şükürler olsun geride bıraktım
Beyazeller Alimenur evet Ya ben ilk başlarda iyiydim gün geçtikçe böyle oldum 😫İnsaAllah benimde geçer
dilinkopsunemi-bisus Beyazeller dünyaları aşeriyorum diyor ve daha fazla canım çekmesin diye postu usulca geçiyorum 😂😂
Prenses34_annesi Beyazeller 7 aylık cnm 28 haftaya gidicem 1 gün sonra ben düşük kiloyla başladım bile doktorum gayet normal dedi 7 aya kadar ne kilo alanlar varmış 🥰
Alimenur Beyazeller vallahi sadece 2 hafta sürdü güya ama bana aylar yıllar gibi geldi İnşallah seninkide çabucak geçer
Beyazeller Prenses34_annesi MasaAllah sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım :) zayıfsanız bişey olmaz ben 5 kilo verip kaldım ama hep çıkarıyorum belki veririm bile bu aylar
SahrasMom311216 Deli gibi mandalina yiyorum doymak bilmiyorum. Yakında bebeğim mandalina olarak doğarsa şaşırmam😂