Canisi50 bir sıkıntı varsa doktorun söylerdi kuzum endişe etme kendini böyle strese sokma bebiş hisseder yoksa benim de ilk gebeliğim emin olabilirsin bende çok stresliydim ama sakin olmaya çalış doktorum birşey demediyse sorun yok 🥰 bizde 27+5 iz doktorumuz tombul bebek dedi ve bir hafta önden gidiyor bu korkulacak bir şey değil dedi 🥰