Baharun2 valla bnde 38+5 im dun ogleden berı adet sancım var gelıp gdıyo gece uykudan uyandırdı agrılar ama nişan yok su yok o yuzden dogummus gbı dsunmuyorum senın de varmı oyle sancıların belımden kasıgıma gelıyo cat agrımda zaten vardı 1 bucuk hftadır