alyakaram Merhabalar 6 aylık evliyim bizde bebek düşünmeye başladık Allah nasip ederse inşallah en yakın zamanda hayırlısıyla hamile kalırım ☺️
Ececijk alyakaram merhaba bende 3 yıllık evliyim bir kızım var iki yaşında şimdi 14 haftalık ikinci bebeğimi bekliyorum Zynpbr00 bende kız olursa bebegim Meryem Ela koymayı istiyorum
SebnemRasit Ben hamile olduktan sonra bu uygulamayı keşfettim hamile olmadan daha uygulama indirmek aklıma gelmedi yani ne biliyim siz nasıl bulup indirdiniz anlamadım 🤷🏻♀️
alyakaram yagizegemom Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin Ankara’da mı yaşıyorsunuz ( hamile kalmadan önce doktora vs ön bir hazırlık oldu mu gittiyseniz önerebileceğiniz doktor hastane var mı )
yagizegemom alyakaram amin inşallah 🥰 evet Ankara’da yaşıyorum doktora gitmemiştim 8 ay denedik olmayınca korktum gittim doktara her hangi bi sıkıntı çıkmadı ama doktor vitamin verdi onu içtiğim ay hamile kaldım 🥹🥰 nerde oturuyorsun Sincan lokman hekime gidiyorum ben
Ececijk alyakaram amin sağlıklı sıhhatli bebekleriniz olur inşallah ben ilkinde ovulasyon testi yapmıştım çok istediğim için ilk denememde de olmuştu.Cok istiyorsan tavsiye ederim
sainkaplang Merhaba kızlar bende 1.5 yıllık evliyim. 12+4 haftalık hamileyim.. Allahım isteyen herkese nasip etsin sağlıkla 💕