Elofnur Arkadaşlar merhaba 37. haftadayım Bebişiniz için hangi kozmetik ürünleri aldınız ben şu dalin şampuan ve bepantol baby dışında bir şey almadımm sizin önerileriniz nediirr?
emelakdogan Elofnur İçeriği temiz olduğu için İva natura markasının setini aldım.Sampuan,pişik kremi,losyon ve yağı var.Trendyoldan almıştım ben ama e-bebekte de varmış 😊
Valeria Elofnur dalin çok önermem yeni doğan için içeriği pek temiz değil. Bebek yağı, pişik kremi yeterli ilk zaman için🥰
Edafmo Elofnur ben babyme organik serisinden aldım şampuanı losyonu ve yağı. İçeriği temiz ve temiz içerikli diğer markalara göre fiyatı biraz daha uygun diye. Ebebekte satılıyor. Duş sonrası masajda kullanacağım dönüşümlü olaral
Valeria Elofnur ciltleri kuru oluyor, losypn aldıysanız yağa gerek yok. Ben yağ tercih etmiştim doktor önerisiyle🥰