Nnanaa Melikemom 31. Haftadayım bugün kontrolüm vardı kanala girmiş başı dedi dr. Döndü dediğiniz bu mu acaba? Benim ilk gebeliğim çok bilmiyorum terimleri
Cagmer Melikemom 34. Haftada baş aşağı dedi doktor ama 37 ye kadar değişebilir 37 den sonra değişmez demişti şu an ne durumdayız bilmiyorum 35+6 dayız 🌸
beyzzsenturkk Melikemom 30+2yiz ama galiba geçen hafta döndü cunku bir süredir tekmeleri göğüs kafesimde hissediyorum dün kontrolde baş aşağı dönmüş ve bir kaç gündür tekmeleri yine göğsümde hissediyorum nefesimi kesiyor doktora erken değil mi dönmesi icin dedim normal dedi ama vajinada baskı hissediyorum o yüzden yatıyorum kendimi zorlamıyorum cunku kendisini ittirirse zorlarsa açılmam olabilirmiş birazda şişko bi kız 😂
Aenia 26 da baş asagiydi, 27 de makat geliş. 30 da tekrar baş aşağı döndü, 32 de hala baş aşağı duruyordu. 30 lardan sonra pek degismiyormus sanırım cumartesi randevum var inşallah hala baş asagidir🥲
SebnemRasit 28 de makattı 29 da baş denildi 32 de baştı 33 de makat oldu tekrar şuan napıyo bilmiyorum 🤷🏻♀️ artık takmıcam yoruldum çünkü sabit durmuyor yani anlamadım 😏
beyzzsenturkk Melikemom bizimkinin canı sıkıldı herhalde sizinki içerde rahatsa dönmeye hevesi yoktur 😂😂
gvnmte hunilimom ama baş aşagı dönmesi kanala girmesi demek değilki 😐 benim 28 den beri falan basasagı. Doğuma yakın kanala girer diye biliyorum.
hunilimom gvnmte doktor bebek dönmüş mu dedi kanala girmiş mi kafasını kanala da yaklastirmis olabilir buda aşağıya çok baskı yapar