Sevgili anne adayları daha önce şimdiki yazıcağım konu hakkında soru sordum ama bana cevap veren olmadı 😕 ben bir haftadır gribim ve 4/5 gündür balgamlı öksürüğe yakalandım bian önce geçirmek için ne yapmalıyım bide kutu süt var evde ama soğuk içemiyorum ısıtsam yada kaynatsam bişey olur mu lütfen yazın bişeyler