Merhaba kızlar doktor bebeğime bağırsak gazı diyip bu ilaçtan verdi.islatılıp verilmesi lazım bebeğim mama içmiyor,anne sütü içtiği için su vermeye gerek yok diye biliyorum. Kendi sütümü pompayla sağıp içine ilacı katip versem bebeğim biberona alışır diye korkuyorum. Kullanma talimatında yarım su bardağı suya katın verin diyiyor lütfen yardımcı olur musunuz 😓
