s23o Merhaba arkadaşlar 29+6 dayım kan sonucumda yüksek kolestrol çıktı aynı durumda olan var mı ya da ne gibi önlemler aldınız
DenizCeylin s23o benim doktorum gebelikte kolesterol takibi yapılmadığını söyledi. Ben sağlık ocağında ölçtürmüştüm tüm değerleri baya yüksek. Doktor normal dedi ama yükselirmiş gebelikte. Yinede doktorunla görüş canım.
DorianGray Gebelikte kolestrol yükselmesi normal. Bebeğin gelişimi için gerekliymiş. Benim de yüksek doktorum normal demişti.