Hgmr19
Benim de ilk gebeliğim annem ve kız kardeşimden dolayı biraz fikrim var diyebilirim.Bizim ailede gebeyken pek kilo alınmıyor,iştahsızlık çok oluyor.Emzirmede şişiyoz biz ona da ekstra dikkat edecem🤣 Kız kardeşim 3 tane çocuk doğurdu en fazla aldığı kilo 12 oldu.Bebekler de maşallah 3400-3500 doğuyor.Benim minik biraz zayıf doğacak sanırım annesine çekecek beni annem 2500 gr doğurmuş😅