melegimhosgeldin1 Kızlar İlk zamanlarda ki belirtilerin geçti çok nadir oluyo bulantı falan asır ağrı sızı desen şükür yok arada kasıkta batma oluyo . Göğüslerim aciyo halen Ve öncekine göre büyük Ama öbür belirtilerim geçti sizce normal mi 🙄
busraninprofili melegimhosgeldin1 bence normal bende 14 haftalik oldum gogus agrisi gecti sadece ucu agriyor. Mide bulantısı da cok ilginc ama bende 12.haftaya girmemle siddetli bi sekilde artti neye ugradigimi sasirdim 😅
melegimhosgeldin1 busraninprofili 😂Belki benimde son dk atagiyla artar Aman aman Ne çektim Allah düşmanına vermesin ya Bulantı çok fena Ama karnında az şişlik gerginlik de olmasa hamileligiminunutcam ha bide heryerim agriyo 😂😂😂saydikca varmış aslında
busraninprofili melegimhosgeldin1 evet gercekten oyle bi cok sey yasiyoruz 😅 insallah bulantilarin artmaz ben ciddi anlamda afalladim 😫
melegimhosgeldin1 busraninprofili İki üç hafta çok çektim bende Şuan ara ara nadir var bulantı Ama şükür affalatacak derecede değil ama Asirii Alinganim bı anda Ufak biseye ağlıyorum😂😂😂Napcaz biz böyle ya
busraninprofili melegimhosgeldin1 peki benim bu cevabi aglarken yazmam hahdha 😅 bebek videosu izledim sadece 🥲