neseligunler Merhaba hanımlar, Hamilelikte hangi aşıları yaptırdınız,ben Türkiyede yaşamıyorum o yüzden merak ettim orada yapılan aşılar neler diye burada sadece grip aşısı oldum,ebem boğmaca aşısı da önerdi ama yaptırmadım🥰
DenizinAnnesiiiii neseligunler tetanoz oldum ben 2 doz. Grip aşısı olmadım ne zaman o aşıyı olsam ağır grip geçirdim çünkü gebelikte cesaret edemem