geceden beri sancılarım var kasıklarıma ve belime vuran gece sancıyla uyandım Bi kaç kere hala ara ara devam ediyor dün kontrole gittim açıklık yoktu ama yumuşama var dedi doktor acaba doğum başlamış mıdır alttan muane tetikleyici diyolardı gebelik 39+1