şimdi kızlar ben 25 haftalıkken kontrole gittim bana şeker yüklemesi yaptın diye sordu doktor bu arada hastanelerin ve doktorların bazı nedenlerinden dolayı sabit bir doktora gidemedim neyse ben de yaptırmadım dedim aç mısın dedi ben de hastane açılmadan önce tost yedim dedim o zaman sana 50 gr yükleme yapalım dedi ben gittim 50 gr aldım glikozumu içtim sonra gittim kan verdim yüksek çıkmış haftaya tamamen aç gel 100 gr yapalım dedi gittim ağzıma su bile sürmeden bazılarına doktorları geceden bişey yeme diyorlarmış benim bu gittiğim doktor bozuntusu demedi bana neyse gittim doktora sekteter verdi kağıdımı elime tutuşturdular kimse bana içmeden önce 1 tane açlık kanı vereceksin sonra da 3 saatte bir kan vereceksin demedi ben de hayatımda ilk defa yaptırdığım için sormadım gittim içtim zor bela midem bir yandan yanıyor neyse çıktım yukarı kan alma da ki kadın diyor ki kafana göre yapmışsın bunlar böyle olmaz şöyle olur bilmem ne dedim bama içerde kimse ne yapacağımı söylemedi doktorla bi konuş dedi gittim doktora doktor bana burda bir sürü hasta var biz herkese tek tek anlatamayız diyor hocam ben hayatımda ilk defa yaptırıyorum siz söylemezseniz nerden biliyim ben diyorum hala salak salak konuştu baktı ki ben haklıyım hayatımlı falan konuşmaya başladı tamam madem 2 saat ver kanını da bakalım dedi kan almaya geri gittim orda ki salak da diyor ki versen de bu kanı boşa verirsin ama sen bilirsin kafana göre yapmıcaktın ben de çıktım hastaneden fırlattım tüpleri vermiyorum kan man dedim ve benim 2 haftadır gram iştahım yok sadece su içebiliyorum onun dışında hiçbir şekilde canım yemek yemek istemiyor biraz uzun oldu ama kızlar sizce neden iştahım kesildi lütfen yazın