Mnvrenes Kızlar bugün başka bı doktora gittim kasılman var dedi ama ben hissetmiyorum ve idrar yolu enfeksiyonm çok fazla acaba doğumu tetiklermi
Mnvrenes Aysehatun nst girmedim sadece farklı bı yerde öylesine bakilaym dedim idrar yolu enfeksiyonm var diye orda doktor diyince kasilman var erken doğum olabilir diye sasirdim