Kızlar pazartesiye kadar bebiş gelmezse doktorum suni sancıyla başlatcak doğumu. 2 cm açıklığın var şuan 2 gün öncee de nişanım geldi. Suniden biraz korkuyorum umarım kendi sancılarım gelir pazartessiye kadar. Suniyle doğum yapan var mı aramızda nasıl brşey 🤓 serumu taktıkları gibi anında geliyor mu sancı acaba kaç saatte doğum olur