Zeytin44 Merhaba arkadaşlar 11haftalikken doktor %99erkek dedi bu hafta yani 13+5gunlukken tekrar gittiğimde bu defa kıza benzediğini bacak arasının boş olduğunu söyledi çok şaşırdım bu durumu yaşayan var mı
haticey4 Zeytin44 ben 😂 ilk hamileliğimde doktor erkek dedi 1,5 ay sonrasında da kız olduğunu söyledi ve kızım oldu:) bazen kordon şaşırtırtıyo oğlan sanabiliyorlar 🙂
busraninprofili Zeytin44 ya doktorlar hata yapiyor bence 16 haftalik olmadan soyleyip boyle heveslendiriyolar 😖